Växjö universitet

Jag överlevde faktiskt introduktionen och registreringen idag. Det var ju inte så oväntat kanske.
Träffa lite trevliga personer och så jag hoppas att jag inte kommer känna mig ensam dessa åren jag pluggar här.
I morgon blir det programinriktad introduktion och sen sätter kick-offen igår :D Det ska bli riktigt roligt.
I morgon blir det tydligen lekar och sedan utgång.
Andra skojigheter resten av veckan.
Annars idag så har jag varit och handlat. Det var faktiskt ganska långt att gå. Speciellt i regnet. Jag som trodde campus var nära till allt. Nu bor jag visserligen längst bort från just affärerna.
                                                                                  image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0