Ändrade livsvanor ;)

Jag har ändrat min livsstil helt. Nu pluggar jag faktiskt ett par timmar om dagen.. mja, iaf idag och igår ;)
Kom nyss hem från biblioteket där jag suttit i några timmar i en av de tysta läsesalarna.. eller "ångestsalarna" som en i klassen kallade dem. Vill man få en väldigt effektiv inlärning är det platsen att vara på.. men blir lite för intensivt efter ett tag. Så jag gick tillbaka till min lägenhet och nu sitter jag här och tar en välbehövlig paus. Funderar på vad jag ska äta idag.. Börjar få tomt hemma i kyl och frys :/ Men matshopping får bli på lördag efter tentan. Då har vi ju fått studiemedel och allt! Därför lutar det väl åt pulvermos och min infrusna fiskgratäng.. Orkar inte ge mig på att laga någonting mer avancerat idag.
Ikväll blir det fotbollskväll hos Frida :) Fick mess om det av Agnes imorse. Ska bli trevligt.. om Sverige vinner vill säga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0