Äntligen!!

Äntligen är den hemska tentan gjord. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den. Vågar inte hoppas att jag klarade den.. men får väl säga att det gick lite bättre än väntat. Trodde under en liten ångestperiod igår att det skulle sluta med att jag lämnade in ett blankt papper. Men så blev det i alla fall inte. Och det måste ju räknas som något ;)
Bara att vänta nu i 3-4 veckor så får vi väl se sen.. Skönt att den är avklarad i alla fall. Även om det blir omtenta sen eller ej.
Ikväll blir det tentafestande. Ska bli riktigt roligt.. ALLA ska ut för en gångs skull :) Hanna och jag har inhandlat våra klassiska vinboxar.. och nu ska jag bara lista ut vad jag ska ha på mig också..
Nu måste jag sova en stund. Blev inte mycke sovande inatt, låg bara och oroade mig för tentan.. Lär somna som en stock nu.
image115
see you later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0