Cleaning

Det är nog enda gångerna jag verkligen städar riktigt noga.. när föräldrarna ska komma på besök. Okej, jag brukar ha det ganska städat hemma, men normalt dammar jag ganska sällan ;P Sånt är ju inte roligt.
Idag gick jag i ala fall upp i tid för att sopa stället kliniskt rent. Borde ringa på dörren när som helst..
Det är faktiskt ganska roligt att få besök hemifrån. Även om det "bara" är mamma och pappa. Händer ju inte allt för ofta.. och idag känns det extra bra. Har nämligen kollat lite i min kalender, och sannolikheten för att jag inte åker hem innan jul är ganska hög. Tycker inte det är så roligt att åka tåg, och det kostar ju en hel del också.
Kanske blir det ändå en kort runda till Skåne ändå.. detta om någon av mina amerikanska vänner hittar en helg de är lediga. I så fall har jag lovat att visa dem Helsingborg. Den näst vackraste staden i Sverige.. Efter Växjö såklart!!
Önska mig lycka till med kanelbullebakningen haha.. Kan behövas i mitt lilla kök :)

mina föräldrar då de var i new york.. usch så avundsjuk jag var

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0