Copenhagen for new years..

Känner att jag är väldigt tidigt ute med nyårsplanerandet i år. Min nyårsafton ska absolut inte bli någon repris av förra årets katastrofala kväll. Laurel satt och snackade om att hon skulle fira nyår i Köpenhamn, dit hennes bror också skulle åka. Nicole skulle också åka dit.. och jag blev ju lite sugen jag också :)
Hade planerat att fira nyår hemma med allt folk därifrån.. meeen, så kom jag att tänka på hur nyårsafton har slutat de senaste 3 åren. Fullständigt misslyckade! Ingen lyckas dra ihop en fest, de flesta får inte för sina oroliga föräldrar (vilka jag verkligen förstår). Så slutar ofta med att vi står där i sista sekund och försöker pussla ihop något halvdant..
Då jag tänkt på detta var det ganska enkelt att bestämma sig för att följa med till Köpenhamn med tjejerna :) Ska bli sjukt roligt!!
Happy new year!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0