Dinner at Josephs

Har precis lyckats lösa dagens problem. What to wear? Skulle ju tvätta idag.. kl 12. Inte kl 15 som jag hade fått för mig ;) Dessutom lyckades min tvättbricka gå sönder. Så där rök min plan om att börja tvätta oftare. Lär ju inte få en ny bricka på ett par dagar i alla fall. Typiskt!! Hittade i alla fall kläder som duger i min stökiga garderob :)
Leah frågade nyss om jag var sugen på att äta middag på Josephs, pizzerian här på campus. Självklart är jag sugen på pizza. Blir ju aldrig att man äter det här i Växjö. Blir första gången jag sätter foten på Josephs faktiskt! Säkert inte sista dock ;)
Efter pizzan blir det bussen till minicampus, seminarievägen, där en stor förfest tydligen väntar! Great!!
Tänte även att jag kunde tillägga att jag målat mina naglar röda. Älskar det!
Timbuktu går på hög volym.. Skånepower ;)


Fantasi är det vi vill ha men verklighet är det vi får..


Kommentarer
Postat av: natalie

ufokuken

2007-11-19 @ 23:41:46
URL: http://reuterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0