En ansträngning i köket

Jag undrar vad som är med den här dagen. Borde vara bakis och lat, men istället har jag varit mycket duktig hela dagen. Det är i alla fall min mening! Städat ännu mer sen gårdagens förfest, var nere i soprummet med en hel massa kassar med flaskor och burkar. Hoppas inga grannar såg mig :P
Dammsög mitt halvskitiga golv så att man numera kan gå på det utan att få smuts under fötterna.. blev lite dammigt då killarna flyttade om mina möbler..
Har även gjort en stor krafansträngning i köket då jag för första gången lagade lasange. Mums!! Okej, den blev inte lika god som mammas.. men för att vara första gången är jag väldigt nöjd! Lite tråkigt att behöva äta ensam bara, blev ju en hel del lasange. Men får bli frysen för resten :)
image175

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0