Ett jobbigt ögonblick

Igår blev det såklart en tentafest igen..
Förfesten ägde rum i min pyttelilla lägenhet, men det blev roligt. Men när det blev dags att springa vidare till Sivans gjorde jag ett VÄLDIGT stort misstag. Jag överlämnade mina nycklar till en kille i klassen och lämnade killarna kvar i lägenheten.. de ville inte gå än. Sivanskvällen blev mycket lyckad och allt det där. MEN när jag tagit mig hem på natten och öppnade min dörr fick jag en mindre chock. "Är det här min lägenhet??" Jodå, killarna hade möblerat om lite.. eller ganska mycket. Inga möbler stod där de borde stå. Vart jag fick mina krafter ifrån har jag ingen aning, men självklart skulle jag ställa allting till rätta då vid kl 3 på natten. Mina grannar måste velat döda mig.. jag väsnades nog en hel del kan jag tänka mig.
Men det var i alla fall skönt att vakna upp i en städad lägenhet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0