Gnägg

Ska snart följa med Agnes ut till stallet där hon har sin häst. Hanna har blivit lovad att få rida och är nog lite förväntansfull.. jag däremot kommer nog ha lite respekt för hästen. Är lite smårädd för dom :/ Kan ju faktiskt bitas och sparkas. Får hoppas att Agnes häst har en vänlig själ.
Egentligen borde jag nog stannat hemma och pluggat till tentan imon.. tyvärr har motivationen inte infunnit sig än. Tror den smyger sig fram framåt kvällen.. och sista minuten plugg brukar ju funka för mig. Får hålla tummarna det gör det den här gången också!
Annat som händer idag är att jag och Hanna ska köra bort på Willys. Jag måste storhandla, och då bara älskar jag Hanna för att hon har tillgång till bil ;) Förutom mat tänkte jag köpa en ljusstake att ha i mitt fönster om jag hittar det där.. Efter willys ska vi laga middag. Hanna hade något recept som verkade gott :) Alltid roligare att laga mat när man inte behöver göra det ensam..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0