Good times

I fredags blev det utgång på Stallarna. Förfestade med utbytesstudenterna i en korridor på campus. Blev roligt :)
Gick till upp till Stallet ganska tidigt för att slippa köa.. Roade oss på ovanvåningen med någon skumt drickspel som jag tror killarna hade uppfunnit för att kunna bli så fulla som möjligt ;) Jag var inte bra på det!
Lite senare på kvällen träffade jag Anne. Kärt återseende! Jättekul att se henne igen, bjöd mig på drinkar och allt. Bara därför jag gillar henne ;) Nejdå vi hade roligt.
På lördag morgon ringde min klocka och väckte mig alldeles för tidigt. Tentadags!! Usch och fy. Jag var verkligen inte i form för det just då. Skrev i alla fall klart den på 40 minuter och sen blev det sängen igen. Hann inte sova så länge då Anne och jag bestämt oss för att åka in till stan. Tog bussen vid ett, och sen blev det shopping för hela slanten. I alla fall för Anne haha.. Jag åkte hem med endast en kass, strumpbyxor från H&M! Anne däremot, åkte hem med många kassar ;) Shopaholic!!
Efter flera timmars shopping blev det sängen ännu en gång. Jag älskar min säng!
På kvällen blev det, lite oplanerat, Sivans. Fick i alla fall en toppenkväll med mycket dans och skratt. Nicole och jag var till och med en sväng på Stenladan också. Aldrig sett så mycket folk där!
Good times!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0