Goodbye is never good

Har precis kommit hem från Danielles korridor. Sista kvllen vi har henne här. Det blev så fint när alla kom och överraskade med kort, foton och presenter som hejdå :) Danielle kunde inte ens läsa hälsningarna vi skrivit för hon var redn gråtfärdig.. hon vill så gärna stanna!
När alla hade gått skulle vi ringa och beställa taxi till i morgon vid halv 6.. jag hade planerat följa med henne och säga hejdå en sista gång. Dumt nog kunde vi inte få tag i någon taxi, de var fullbokade konstigt nog. Blir att jag får låna Hannas bil och köra henne istället. Oj, vilka krokodiltårar jag kommer fälla i morgon bitti.
Men det är ju faktiskt inte för gott.. i sommar får jag träffa henne igen :) I NYC denna gången. Aningen bättre än växjö kanske ;)
No more trashy tuesdays...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0