Grönsaksstuvning

Har precis varit på ICA.. fick syn på konservburkarna med ärtor och morötter som mamma brukar använda till grönssaksstuvning och blev otroligt sugen på det :P Förutom grönsakerna fick jag även köpa redning.. det har jag ingen aning om hur man använder. Får nog ringa mamma innan matlagningen ikväll och få förklarat för mig hur man gör. Ska inte misslyckas med det här i alla fall!!
Innan ica var jag uppe å¨Tufvan och hämtade ut Sannapannas gästkort :) Nu är det fixat och jag längtar massa till nästa helg! Blir roligt. Men ska inte klaga på helgen jag har framför mig. I morgon kommer nämligen Anne upp.. om jag inte har helt fel för mig åtminstone. Ska bli så kul att träffa henne igen. Det är ju en halv evighet sen!
Idag blir det plugg i min säng. Mår inte toppen idag heller. Att gå omkring på campus var en kraftansträngning haha..
Ska tvätta ikväll också. Oj vad kul det ska bli!!!
image127
Love you sannapannapytt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0