I'm game

Lärt mig ett nytt uttryck.. Roligt va? I'm game.. Ungefär som svenskans "jag är på". Nicole var den som introducerade mig för uttrycket.. och nu hörde jag det nyss i ett gammalt avsnitt av OC!
Har som sagt underhållit mig själv med att titta på ett och annat gammalt OC-avsnitt idag. Säsong 2. Oj, vad det var längesen! Är i alla fall bästa "jag-är-lite-uttråkad-serien" någonsin. Allt kärlekstrassel är så mysigt haha ;)
Har även lyckats öppna min anatomibok ett par tre gånger.. mer eller mindre lyckade gånger. Men jag gör så gott jag kan så här en halv evighet, enligt mig, före tentan.
Pratat med mamma i telefon också idag. Satt och svamlade alldeles för länge om min resa till usa :) Kan inte sluta tänka på hur bra det kommer bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0