Jobbig dag

Oj vad seg man har varit idag då. Satte mig med böckerna och tänkte plugga en stund. Det pluggandet tog slut ganska snabbt då jag kände mig febrig och allmänt hängig. Har blivit lite småsjuk, influensa skulle jag tro. Panodil hjälper helt okej mot det.. jag är i alla fall nöjd så länge jag slipper gå till läkare för det orkar jag inte leta upp någon här i Växjö.
Min feberfrossa betyder att jag har legat nerbäddad i min varma säng så gott som hela dagen. Kollade faktiskt på Harry Potter innan :P Helt okej tidsfördriv tycker jag. Men snart tänkte jag återgå till mina enormt spännande böcker och läsa lite till om motoriska och sensoriska nervbanor. Väääldigt intressant!
I morgon måste jag ta mig till Tufvan och hämta ut Sannas gästkort. Har jag nämnt det föresten? Sannapanna kommer upp och besöker mig och Catrin nästa helg. JIPPI!! Henne kan man ju inget annat än sakna..
Får se om jag orkar med föreläsning också i morgon. Just nu är jag lite tveksam.
Back to bed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0