Jobbiga dagar

Igår fick jag veta något som gjorde mig väldigt ledsen. Nicole kommer mest troligt inte att stanna i Sverige nästa termin som det var tänkt från början, utan åka hem till usa igen till jul och stanna där. Usch, kände verkligen att jag ville gråta. Nu är Juls den enda som kommer stanna av alla utbytesstudenter jag lärt känna här. Riktigt jobbig känsla faktiskt. Men man får väl räkna med det när man blir så nära vän med några man vet inte kommer stanna.
Nu är jag i alla fall riktigt sugen på att plugga i usa som jag alltid velat förut. Möjligt att jag försöker komma iväg höstterminen om 2 år.
Min resa i sommar har jag i alla fall bestämt mig för att förlänga till åtminstone 6 veckor tror jag. Något jag ser fram emot helt otroligt mycket :) Då ska jag träffa alla mina fantastiska vänner igen!!!
Ikväll ska jag i alla fall på filmkväll som VIS (växjö internationella studenter) ordnar.. Blir nog roligt, även om de visar en film jag verkligen inte gillar. Lilja 4-ever :( Deprimerande!
Skolan idag var ganska roligt också faktiskt.. introduktion om injektioner och så. Det har jag sett fram emot. Nästa vecka ska vi börja sticka :)) Ska bli spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0