Karaoke

Tisdag igår, och vid det här laget borde alla som faktiskt läser den här bloggen veta vad det innebär. Till er andra.. Utgång på Stallarna!!
Efter föreläsning till 17 var det bara att skynda hem och börja fixa till sig för kvällens festande. Frida kom någon timme senare och åt fajitas som jag hade gjort. Gott gott gott!! Sen började vi hälla i oss vin såklart ;) Leah kom inte mycket senare och efter henne Juls. Efter ett tag tog jag fram min fina, gröna mixer som jag knappt använt och mixade ihop goda jordgubbsshots till alla. Omtyckt! Danielle, Nicole och Laurel hamnade och i min lägenhet till slut, trots stor försening haha.. som vanligt!
Vi gick iväg till Stallarna ganska tidigt, precis som vi alltid gör. Vad gör man inte för att komma in gratis?
Upp på ovanvåningen, och där får vi självklart syn på karaokescenen. Jag och Frida hade ju skojat om att vi skulle sjunga.. men ALDRIG i hela mitt liv trodde jag vi skulle göra det. Men ibland får man vara lite modig. Uppe på scenen hamnade vi i alla fall efter en timme eller så. Det mest pinsamma var ju att vi såklart ska sjunga den klassiska karaokeplågan som alla kan också. I will survive! Att sjunga var faktiskt inte alls lika hemskt som jag trott det skulle vara. Det var faktiskt ganska roligt, kanske för att man inte hör sig själv så bra ;P Vet ju inte vad de andra tyckte. Men fullt var där i alla fall haha. Första och sista gången jag sjunger för så mycke folk.. tror jag!
Resten av kvällen gick väl ut på att skryta om att vi hade sjungit karaoke :) Det måste man ju!
Hanna och några andra från klassen dök också upp på Stallarna lite senare på kvällen. Kul att se fler på festhumör! Jag hade i alla fall en sjukt rolig kväll igår!!
Bevis behövs kanske?
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0