Knut

Idag är jag uppe riktigt tidigt. Usch! Ska krypa ner i min säng så fort jag kommer hem igen..
Men idag ska vi ju få träffa Knut. Det får man ju inte missa. Knut ska tydligen vara en trädocka som vi ska markera ut nervbanor på. Wow, kan det bli bättre?! Har i alla fall lärt mig dessa nervbanor någorlunda nu tycker jag. För övrigt så tycker jag att nervsystemet är alldeles för svårt. Jag lyckas blanda ihop allting. Just den biten kommer nog vara det svåraste på nästa tenta. Förutom nervsystemet ska vi bland annat ha cirkulationssystemen på tentan. Det tror jag att jag blir aningen lättare. Känns som att jag faktiskt var vaken på de lektionerna på gymnasiet ;)
Men men.. frukost kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0