Latare dag får man leta efter

Gårdagens festande tog hårt på kroppen haha.. Därför har denna dag varit en av de lataste jag upplevt tror jag.
Största delen av dagen har jag tillbringat i min säng, samtidigt som jag har sneglat lite åt tvn. Dock inte orkat sätta mig in i alla skitprogram de visar på helgdagarna.
En period vistades jag liggandes i soffan, där jag kollade på Grey's anatomy :) Det var lätt dagens bästa. Jag är verkligen besatt av den serien. Sååå himla bra. Blir jämt så känslosam när jag tittar!
Det mest ansträngande jag gjort idag var då jag lagade mat alldeles nyss. Blev thaigryta med bulgur.. riktigt gott faktiskt. Det lyckades jag med!
Nu visar de en bondfilm på tv. Var sugen på att titta men hamnade framför datorn istället. Kan handlingen ganska bra i och för sig. En gång i tiden var man ju värsta bondfantasten. Tycker fortfarande det är riktigt bra filmer. Kanske ska se på den ändå...
I morgon får jag besök igen. Rögle ska ju möta Lakers här i Växjö :) Go Rögle!! Mamma, pappa och Jonas kommer hit. Skulle gått på matchen allihopa, men mamma var inte så sugen.. så jag bestämde mig för att hålla henne sällskap i lägenheten istället. Vi ska baka kanelbullar. Mums ;)
Nej, nu har jag bestmämt mig.. Ska kolla på Bond!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0