License to Wed

Nyss haft tjejerna över på filmkväll. Alla är vi väl lite sjuka eller halvsjuka så ingen smittrisk där inte :P
Leah och jag roade oss med att kolla på de två senaste grey's avsnitten innan de andra dök upp. Love it!!
Sen när de två Nicoles också anlände så tittade vi på filmen License to Wed. Missade en hel del på grund av allt tjejsnack.. men det var en helt okej film. Väldigt rolig i vissa scener, vi skrattade i alla fall en hel del! Tycker det är helt sjukt att vi är så efter här i sverige med filmer. Den här filmen kom tydligen ut i usa tidigt i somras eller något.. störande!
Nu borde jag egentligen sova. Ska upp tidigt i morgon för en gångs skull. Tyvärr är det väldigt svårt att somna innan kl 2 när man inte gjort det på flera veckor. Men jag kan sova i morgon eftermiddag så det är ganska lugnt. Tänkte faktiskt plugga lite i biblioteket också i morgon tänkte jag. Get some work done!
image133

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0