Long walk

Halvtrist väder ute.. Ska i alla fall ut och gå Växjösjörundan snart.. Var faktiskt ett tag sen sist. Önskar bara att Danielle kan se mitt mess och skriva att hon vill följa med!! Mycket roligare att gå två.
Efter promenaden blir det tvätt. Tänkte att jag skulle börja tvätta lite oftare så att jag slipper ha mina enorma mängder tvätt som aldrig hinner torka hängandes i lägenheten sen. Smart va ;) ?!
SKA också plugga under tiden tvättmaskinerna går för fullt.
Ikväll blir det premiär för mig på studentpuben Pudas i stan. Tänkte inte gå, men som vanligt så har jag hunnit ändra mig :) Ska bli roligt att besöka något nytt.. blir ju alltid campus annars.. Ska bara lyckas övertala Frida att följa med också. Får se hur det går med det haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0