Oj vad tidigt

Hmm.. hur överlever människor som måste upp så här enormt tidigt varje morgon?
Det har ju kanske inte varit det smartaste man kunde göra, att vända på dygnet. Finns inte en chans att jag kan somna tidigare än 2-3 på natten.. och det hade ju inte gjort något om man slapp dessa dagar då man måste gå upp innan 11. Kommer nog alltid vara en nattmänniska. Har i alla fall redan sagt att jag nog gör bäst i att söka en nattjänst när jag ska börja jobba. Tidig morgon.. usch och fy!
När jag ändå inte kunde sova igår, så blev det lite film för min del.. Ratatouille har jag väl egentligen inte tyckt verkade så spännande, men jag hade fel. Väldigt rolig och fin film. Sötare råttor får man leta efter ;) Rekommenderar absolut filmen. Jag blev i alla fall positivt överraskad. Längesen man såg en tecknad film också..
Sen fick jag över min välbehövliga dos av McDreamy och McSteamy.. Ska jag aldrig komma över dessa mina drömprinsar ;) ? Grey's kommer jag i alla fall aldrig att överge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0