Perfect stranger

Blev den filmen jag och Frida kollade på.. Jag gillade den, men Frida tyckte väl den var lite seg. Hur som helst så slutade den sjukt oväntat. Ett slut jag var lite emot kanske.
När bussen kom tillbaka till campus gick jag hem till Juls och snackade lite med henne. Inte gjort det på ett tag.
Nu sitter jag framför datorn och väntar på att tröttheten ska infalla sig. Lär ju inte hända än på ett tag ;) Nattmänniska som man har blivit. Men jag har ju alltid gillat kvällarna bästa.. så det är helt okej :)
Imon blir det 4 timmar föreläsning om sinnena eller något.. väääldigt spännande. Man är fortfarande lite off sedan förra tentan. Men det funkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0