Pratat med My

Såå roligt det var att prata med min bästa vän, som just nu befinner sig på andra sidan jordklotet, igen. Började visserligen nästan gråta, saknar henne så mycket!!
Skönt att höra att hon har det bra där på Long Island :) Hon passar ju världens gulligaste bebis också.. I en lyxvilla dessutom. Ja, lite avundsjuk är man väl nu när man sitter här i lägenheten och pluggar till tentan.
Ska absolut åka på min USA-runt-resa till sommaren. LÄÄÄNGTAR massa massa! New York/Long Island, Chicago, Minneapolis, San Fransisco och LA är väl de ställen jag hoppas hinna besöka :)
Nej nu ska jag plugga vidare.. Blir nog att jag inte sover inatt känns det som..
wish me luck

Kommentarer
Postat av: My

naww..saknar dig!! Jag hoppas verkligen att du kan komma hit!! HAde varit sa sjukt roligt, finns hur mkt som helst som jag vill visa dig!! Love you! puss

2007-11-06 @ 23:41:41
URL: http://kardemumma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0