School on a sunday

Kom nyss hem från vad som varit mitt allra första besök i skolan på en söndag. Pratade med Leah och fick plötsligt lite studiemotivation sådär klockan 9 på kvällen.. så gick upp till skolbyggnaden och satte mig för att plugga lite med henne och Adam. Fick ganska mycke gjort faktiskt.. även om konversationer om gårdagen och thanksgiving var rikligt förekommande ;) Kan ju inte vara hur productive som helst på en söndagskväll?!
Annars har dagen bestått av mer eller mindre meningslösa händelser. Tittade in hos Catrin vid 16 tiden då hon och Sanna inte hade stigit upp ur sängen än.. bra jobbat får man ju säga. Följde med dem till ica där de var tvugna att köpa mat och sedan gick jag in en sväng till Hanna. Kände att jag var i stort behov av ett Hanna-Hanna samtal...
Nu blir det väl tv resten av kvällen/natten. Måste upp tidigt i morgon dock, har tvättid, och ska inte missa den denna gången!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0