Sprutor och venprov..

Idag hade vi en av våra roliga övningar igen. Jag och Hanna är väl typ de enda som tycker att det här med nålar är riktigt roligt.. vi bryr oss inte om att sticka varandra eller bli stuckna. Det gör faktiskt inte ont!! Nej, tvärtom så får vi båda en "kick" av att sticka.. börjar misstänka att det är något fel på oss ;)
Dagens höjdpunkt var ju trots alla nålar inte sprutorna.. nej, det bästa var återlämnandet av den första anatomi/fysiologi tentan. Trodde aldrig att jag skulle få godkännt på den. MEN så fel man kan ha. Nu är jag överlycklig!!
Kom precis hem från Hanna. Vi har roat oss med att plugga till nästa anatomi/fysiologi tenta som vi kommer skriva på lördag. Usch vad jobbigt det är. Tenta varje vecka känns det som!!
Men men.. önska mig lycka till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0