Tears in my eyes

Upp riktigt tidigt i morse.. hann bara sova en timme eller så inatt. Gick upp för att hämta Hannas bil. Det var ju lättare sagt än gjort.. efter 5 minuter av misslyckade försök att lägga i backen fick jag gå och banka på stackars hannas sovrumsfönster och få instruktioner för något jag borde kunnat ha lista ut själv. Jag skyller på att klockan var lite över 5. Nsta problem var att ta sig till Danielles korridorshus.. Då var jag vldigt tacksam över den tidiga morgonen och mörkret det innebar. Tänk om någon hade sett mig köra omkring på cykelvägarna som den idiot jag var. Jag hade ju tvingats emigrera eller något..
Till slut kom jag i alla fall fram till Danielle som stod och väntade på mig med två enorma resväskor. Tror hon tyckte det var riktigt jobbigt att behöva lämna campus :'( På stationen gick jag med av och efter ett par minuters väntan rullade tåget in och det var dags för kramande och gråtande. Usch vilken hemsk känsla. Jag kommer få ett brustet hjärta när alla andra lämnar :(
Men trots att avskedet kommer bli fruktansvärt.. så har det ltt varit värt det. Har fått lära känna några helt fantastiskt roliga människor :)) Älskar dom alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0