Tentafestandet

Fredagens festande var ju riktigt efterlängtat av de flesta tror jag.
Redan klockan 6 gick jag upp till Hanna dit Agnes också redan hade anlänt. Vinet korkades upp direkt..
Blev mycket klagande på tentan såklart.. men även en hel del skratt :)
Martina, Linda och Anton kom strax efter, och sedan även Johanna med pojkvän. Vi stannade hos Hanna tills 9 ungefär och sedan dansade vi vidare till nästa förfest. Denna hos Thomas i vår klass..
Hans lägenhet var helt full av våra kära klasskamrater, och deras alkhol :P Sjukt!
Jag och några andra knallade upp till Stallarna redan vid lite över 10, vet inte riktigt varför? Men kom i alla fall på att de flesta andra hade stannat kvar på förfesten. Då började letandet. Vissa utekvällar blir det verkligen mest att man springer och letar efter folk.. Igår var en sådan. Men jag hade riktigt roligt i alla fall!
Hoppas på fler partykvällar med klassen snart igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0