Trashy tuesday

Inte jag som myntat uttrycket trashy tuesday här i Växjö.. tror faktiskt det var Danielle som införde det i våra samtalsämnen. Men jag tänker i alla fall hålla fast vid det!!
Tisdagen igår blev extra bra. Kunde ju klä mig i ny kjol och nya örhängen.. inte varje utgång man har chans att bäta något nytt här vill jag lova! Dessutom älskade jag min kjol. ÄLSKADE!! Hade lite problem med att hitta något som funkade som top till den, men efter lite grävande i min garderob hittade jag en svart klänning som man kunde trolla lite med :)
Nicole, minnesota som man kan kalla henne, gick bort till Nicoles, washington, rum vid halv 9 tiden. Blev en ganska kort förfest med tjejerna och sedan gick vi bort till Stallet för en kväll med mycke dans :)
Blev inga posingbilder från toaletten denna gången, men hoppas det går bra ändå..

Kommentarer
Postat av: Anonym

hon på den första bidlen till höger är söt :)

2007-11-28 @ 12:31:33
URL: http://sjukdom.blogg.se
Postat av: sanna

roligt med bilder :)

2007-11-28 @ 12:40:39
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0