Trigeminusnerven går mig på nerverna

GAAAAAH! Jag vill skrika. Allvarligt talat har jag inte någon aning om varför jag ska behöva lära mig sånt här.. det är ju verkligen överkurs big time för oss blivande sjuksköterskor. Vi kommer ju aldrig ha användning av att vi faktiskt vet vilka kranialnerverna är och vad de har för funktion.. och vi kommer inte veta det om 3 år då vi är klara nurses heller, för då har vi förträngt detta för länge sen! Mycket irriterad!!
Jaja jag ska inte klaga mer.. känns inte som att det är något jag kommer kunna ändra på i alla fall. Blir bara på lite dåligt humör när jag sitter här med mina böcker och anteckningar ensam på en fredagkväll.
Tack och lov att vi bara har skola på torsdag nästa vecka! Jag är sååå lycklig över detta :) Då blir det mycket sovande, festande och faktiskt även städande som gäller.. Kanske till och med ska köpa en bok och läsa bara för skojs skull.
Just nu äger inte min lägenhet en enda bok förutom min kurslitteratur och även om jag inte varit någon läsmänniska på länge så tycker jag att jag kanske borde ta tag i detta. Får man bara tag i en riktigt bra bok är läsning avkoppling på hög nivå :)
Tenta om 10 timmar
Wish me luck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0