Visitor

Först måste jag säga att Knut var en ganska hygglig kille. Inga problem där inte :)
Efter den två timmars långa övningen gick jag raka vägen hem till lägenheten och slängde mig i min säng igen. Sov några timmar under täcket. Skönt! Vaknade som en ny människa. Eller så känns det i alla fall..
Det passar ju perfekt. Kan alltså fortfarande gå ut som planerat ikväll när Anne kommer hit.
För er som aldrig hört talas om Anne så är hon en mycket trevlig tjej från Gällstad. Träffade henne för en väldans massa år sedan, 1996 om jag inte minns fel, på Mallorca där båda semestrade med familj. Sedan den veckan för alla dessa år sedan har vi hållt kontakten, mer eller mindre. Nu har jag i alla fall inte sett henne sedan förra våren. Alltså alldeles för länge. Men idag kommer hon till Växjö för att besöka mig och en annan kompis som tydligen också bor någonstans här på campus. Skoj!! Blir ett besök med dem på Stallarna ikväll :)
Ska mest troligt titta in på en förfest med utbytesstudenterna också. Blir nog en höjdarkväll!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0