Walking to town

Hade bestämt att vandra ner till stan med Nicole idag. Kände för ett besök på H&M.. enda stället jag har råd att shoppa på just nu ;) Så vi trotsade kylan och gick runt vackra vintersjön ner till stan. Hittade en jättesöt kjol som jag bara inte kunde motstå. Blev även ett par söta örhängen och en mysig tröja under våran shoppingtur.. definitivt inte medräknat i min budget ;)
Efter affärerna kurrade våra magar, och vi hamnade inne på mcdonalds. Varför måste skräpmaten där vara sååå god!? Nicole ville ha glass och just för sekunden var jag väl också sugen på det.. meen slutade med att jag slängde den efter 2 tuggor :P Glass passar inte speciellt bra i detta snövädret!
Var tvungen att dokumentera lite av den första snön som faktiskt legat kvar i ett dygn..
Let it snow..


Kommentarer
Postat av: my.

VA?! Har det snoat hemma?! puss

2007-11-30 @ 16:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0