And here we go again

Då var det dags att starta ännu en ny kurs. Har papperna framför mig.. annars hade jag aldrig vetat att den hette "Vårdvetenskap- patientens grundläggande behov och begär". Hade registrering till denna kurs i morse, och nu kommer vi alltså att läsa två kurser paralellt. Får väl se hur det går.
Annars har dagen mestadels gått ut på att sitta i rum med obekväma stolar och lyssna på en massa prat om hygien och ergonomi (hur man utför rörelser och liknande på ett bra sätt), inte spännande hittills. MEN..! Snart ska vi lära oss hur man sticker och annat sånt som jag tycker ska bli roligt. Så länge ingen skadar mig ;)
En annan sak som hänt idag, som faktiskt var riktigt trevligt, var att vi fick tillbaka vår tenta. Den om skelett och muskler från förra veckan. Godkänd!! Skönt, fast kan ju inte säga att det var oväntat. De andra man hört med verkar också vara godkända, så den här tentan var nog ingen rysare.
Ikväll kommer Juls hit och hjälper mig äta upp resterna av farmor goda mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0