Birthday

Den här dagen började inte så bra. Har haft sjukt ont i huvudet bakom mina ögon :P Tror det är något fel på dem.. ögoninflammation kanske, kliar konstant i dem iaf. Men men, allt går över!
Idag är inte en dag man ska klaga. Juls fyller 21 år och ikväll blir det till att fira hennes födelsedag på restaurang inne i stan. Ska bli roligt att gå ut och äta med utbytesgänget. Tror det blir Juls, Leah, Danielle och jag. Kan ju inte bli tråkigt!!
Igår fick jag mina tågbiljetter till hemresan som blir nästa vecka. Onsdag till söndag för att vara exakt. Hur bra jag än trivs i Växjö och älskar det mesta här, så finns det inget som går upp mot att komma hem några dagar och träffa alla vänner som stannat kvar i Skåne. Blir andra gången jag åker hem nu, längtar! Den här gången kommer ju föräldrarna också att vara hemma så då får jag förhoppningsvis maten serverad varje dag också ;) Aldrig fel det inte.
På söndagen är det även släktträff på gång. Yeeeeaaay! Eller ja, det ska väl bli helt okej. Miss my oldies ;D

Kommentarer
Postat av: My

hey babe! miss you! Trivs du fortfarande bra i vaxjo? funkar den fina stadhinken bra?;) love you!

2007-10-18 @ 17:08:03
URL: http://kardemumma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0