Byrå

Äntligen är min byrå monterad och klar. Det blev en to"malm", från IKEA såklart.. väldigt fin faktiskt. Annika och Jonas har en likadan så jag snodde väl idén från dem. Mycket välbehövlig i min lägenhet som bara har EN garderob.. hur tänker de?! Ska jag få plats med alla mina kläder, underkläder, sovkläder mm i EN garderob. Sjukt!
Ikväll ska jag ha skoj och vika ihop lite av alla dessa kläder och lägga dem snyggt och prydligt i min nya fina byrå ;)
Mamma hade varit snäll och köpt ljus och fotoram till mig också, så nu är här myspys i min lägenhet! Trevligt att hon satt bilder på henne och pappa i fotoramen också.. preeecis vad jag ville ha!
Farmor och farfar var ju också med och fick se min lägenhet. Tror att de var nöjda med städningen också.. om de inte var det så sa de inget i alla fall. Det bästa med besöket, förutom byrån, var farmor grönpepparkyckling hon hade tagit med sig... mumms den har jag saknat. Snälla farmor hade till och med tagit med sig prinsesstårta och choklad. Kan man ha mer tur eller?! Överlycklig idag alltså :D
       

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va gott med tarta!! me want!

2007-10-22 @ 19:02:21
URL: http://kardemumma.webblogg.se
Postat av: ElinAlexi

Svinsnygg färg på schäslongen! :) Gillar också "Malm" möblerna. Jättefint :) Ha d bra!

2007-10-26 @ 12:28:16
URL: http://elinalexi.blogg.se/dreamland/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0