Changes

Gårdagens festande blev ju lite halvlyckat..
Förfesten här blev smått galen :P Som vanligt så dök det upp en hel del folk och det blev massa stök. Men jag hade riktigt roligt i alla fall. Tror de flesta andra hade det också.
Tåget in till stan med alla.. Sen kändes det som att jag varit borta ett par år eller så. Helsingborgs nattliv hade förändrats en hel del. Jävligt mycke folk trängdes i kön till Tivoli. Aldrig sett en så lång kö.. Nej tack!!
Till och med steakhouse hade skaffat kösystem.. illa! Men in där kom vi i alla fall. Milla och jag shotade sambucca, som vi alltid gör.. Lika billigt som vanligt också :)
Sen drog vi vidare till stinsen där vi mötte en hög med folk man kände. Hade skitkul då vi var där.. men har inte riktigt koll på hur länge det var. En timme kanske? Sen efter det gick kvällen utför :P Kom på att vi inte hade någonstans att ta vägen. Köerna var alldeles för långa för våra smak. Så jag tog fram mitt hemliga vapen.. Min mobiltelefon!
Ringde min underbart snälla pappa som kom och hämtade hem mig, Milla och några av pojkarna. Såå skönt att få åka bil hem.
Kvällen i helhet.. Lyckad till kl 1!
Bilder kommer så fort jag är tillbaks i Växjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0