Festkväll

Jag hoppas och tror att denna kväll ska bli en höjdare!
Den har ju börjat bra hittills i alla fall.. jag lyckades välja kläder. Det är ofta det största problemet inna utgång här :P Man är ute så pass ofta att man tycker man klär sig likadant varje gång. I-landsproblem jag vet, men jag gnäller om det ändå.
Klockan sju kommer Frida hit och vi ska laga pizza, det är en av anledningarna till att jag tror på höjdarkväll haha. Pizza är aldrig fel. Speciellt inte hemlagad med tacoköttfärs ;) Snackar väldigt mycke mat i bloggen har jag märkt.. men jag är imponerad av mig själv varje gång jag lyckas laga något gott. Var ingen mästerkock förut precis!
Efter pizza blir det förfest i Danielles korridor. Blir säkert roligt det också, brukar det bli med det folket :D
Förfesten leder vidare till Stallarna.. dans hela kvällen som sist hoppas jag ;)
Nu ska jag sminka mig..
image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0