Förkyld

Vaknade med en inte så oväntad huvudvärk i morse.. Dessutom har jag blivit förkyld. Trodde jag hade gått och blivit immun mot det för jag har inte varit förkyld på evigheter.
När mamma hörde mina snörvlanden så plockade hon fram några skumma förkylningspiller som de köpt  USA. Ska tydligen vara väldigt starka. Var lite tveksam mot att prova dem, men efter att ha snytit mig en sådär 100 gånger tog jag mod till mig. Och tänka sig.. De fungerar!! Just denna medicinen finns i en "day" oh en "night" version. Mina föräldrar hade bara vågat köpa dagversionen då de hört att nattversionen tydligen gjorde människor helt höga.
Nu mår jag lite bättre i alla fall.. God bless America :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0