Första tentan avklarad

Äntligen är första tentan avklarad!
Kändes som att de flesta var riktigt nervösa i morse innan den började.. inte minst jag. Men då vi fick frågorna framför oss flöt det på bra, eller ja det kändes bra i alla fall. Svårt att veta precis vad de vill veta. Men vi hoppas väl alla på det bästa! Självklart skulle jag vara den allra första av 70 pers att lämna in.. känns igen från gymnasiet kanske?
Efter tentan blev det MAXI med Hanna. Handlade hem lite mat till min kyl och frys som jag hade lyckats tömma ganska bra.. Nu är frysen överfull som vanligt :P
Köpte faktiskt ett par skor också när vi ändå var på samarkand ;)
Ikväll blir det party!! Väldigt festsugen faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0