Good night

Jag hade rätt om gårdagens utgång. Det blev mycket roligt :)
Pizzan var väl kvällens absoluta höjdpunkt. Jag och Frida betedde oss som om vi aldrig sett mat förut haha..
Sedan blev det ju till att presentera Frida för mina glada utbtesvänner. Hon passade in i gänget perfekt och vi hade en jättetrevlig kväll både på förfesten och på Stallarna. Fridas engelska var inget att leka med haha.. värsta londonaccent ;) charming!!
Ikväll ska jag och Leah äntligen kolla på Grey's anatomy som vi planerat länge nog nu. Hennes mamma kommer på besök i morgon och nästa vecka ska jag äta middag med dem. Måste ju göra gott intryck om jag ska hälsa på Leah hemma i USA nästa sommar!
Bilderna från igår är lite sjuka, men jag lägger upp dem ändå :D

image61

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0