Halloween

Nu är det kväll igen.. har kommit en hel dag närmare den fruktade tentan. Kom precis hem från biblioteket. Har intensivpluggat där i ett par timmar nu. Mikrobiologi.. inte allt för svårt tycker jag. Det här SKA gå! Viktigt att hålla modet uppe haha. Men vi får se..
Mötte Nicole och Laurel i biblan också. De hade suttit där hela dagen och jobbat med deras uppsats. Stackare!
Men nu är jag avundsjuk på dem.. De ska ju halloweenfesta. Hade inte varit helt fel det. Hade nog inte orkat ikväll också i och för sig. Morgondagens pluggande hade nog gått sådär halvbra då.
Nu blir det spagetti och köttfärsås som jag varit mycket duktig och lagat idag. Ska unna mig tv en stund också.. sen blir det böckerna igen :(
image114

last years halloweenparty.. big success

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0