Milla my darling!

Nyss följt Milla till bussen som tagit henne bort från mig igen :P Har varit jätteroligt att ha henne här, och nu säger hon att hon ska gå här också så jag antar att jag gjort ett bra jobb ;)
Igår var vi ute igen.. på Sivans denna gången. Hade en riktigt festlig kväll där också! Campus är ju sååå bra!!
Idag har jag haft föreläsningar typ hela dagen så Milla har bara fått bara hemma och slappa i lägenheten.
Tur att vi håller på med intressanta saker i skolan nu, annars hade jag lätt somnat efter gårdagens festande..
Nu känns det tomt i lägenheten igen. Skönt det har varit med sällskap alltid. Men i och för sig så trivs jag inte med röran som uppstår då man är två på en pytteyta!
Nu blir det väl kanske lite pluggande i helgen..
image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0