Sannorna

Kom precis hem från Perstorp. Har träffat mina kära vänner Sannorna.. Kollat på tv. De röstade ner mig och jag var tvungen att genomlida ett avsnitt av bonde söker fru. Hur pinsamt är inte det programmet då? Första och sista gången för mig. Kollade även på Grey's såklart. Jag vet ju redan vad som händer i den säsong som går på tv nu.. men det är ju alltid lika bra :)
Har även kört i vår nya bil. Eller ny och ny.. jag tycker den ser likadan ut som den förra, men det är ju betydligt bättre att köra. Mamma och pappa är nöjda med den i alla fall så får väl låtsas som att ja är det också.
Nu blir det till att sova, i min gamla bekväma säng.
image96

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0