Shopping

Den mycket efterlängtade dagen kom äntligen igår. Shoppingdagen med mamma i Helsingborg. Mina föräldrar har nog fått en knäpp av något slag. De har upptäckt att de har en hel massa pengar över nu sedan jag flyttade hemifrån :P Och igår ville mamma spendera lite av de pengarna på mig. Tackade ju inte nej precis!! Rännde runt i stan i några timmar och rotade igenom alla butiker. Kom hem med lite nya festkläder, något väldigt välbehövligt i Växjö alltså. Klänningar, shorts, linne, mössa och vantar inhandlades! Jag var såå lycklig haha.. Mormor slängde också in lite pengar. Har jag världens bästa familj eller vad? Älskar att inte bo hemma längre.. mycket bättre relation till alla nu.
Mamma var till och med hygglig och betalade den dyraste grejen jag absolut behövde. Nytt astmaspray. Helt sjukt vad det kan kosta pengar. 700 kr för två inhalatorer som håller i kanske 4 månader tillsammans.. detta efter att högkostnadsskyddet gått in. Förra gången fick jag slänga ut 640 kr för ett spray. Då gråter man nästan :P Hatar denna skit astma!! Däremot tyckte jag väldigt mycket om min mamma igår!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0