Släkten i Växjö

Kvällen hos Agnes blev väldigt lugn. Jag mådde halvbra så gick hem redan klockan åtta. Kändes lite taskigt med tanke på vilken fin fest hon och henke hade ordnat.. men där var ju massa folk så de hade nog en toppenkväll utan mig också :) Själv gick jag hem och la mig för att sova!
Var tvungen att gå upp tidigt i morse.. om en timme dyker nämligen pappa upp här i Växjö med farmor och farfar.. därför var det ju absolut nödvändigt att städa hela lägenheten till perfektion. Tror att jag är nöjd nu.. får väl se vad gamlingarna tycker när de kommer ;P Ser i alla fall fram emot farmors goda mat som hon skulle ta med sig haha!
Nu är jag helt slut igen.. vad är det med mig?!
Får bli soffan nu tills jag få besök...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0