Släktträff

Precis kommit hem från släktträff..
Min gammelmormor hade fyllt 85 och idag bjöd hon alla barn, barnbarn och barnbarns barn på middag på något värdshus. Vi var väl 25 pers ungefär, och två skrikande ungar. Aaah jag klarar inte av det!
Maten var halvgod och personalen otrevlig. Men trots att jag klagar så är det ändå ganska roligt att träffa alla på en och samma gång. Systeryster Annika var ju där, så då funkar det ju alltid.
Nu går snart tåget tillbaka till Växjö :) Ska bli skönt att komma hem igen.. Föräldrar är bäst i liten dos. Hur ska det gå i sommar?! Vi har redan börjat bekymra oss för det haha..
Vi ses i Växjö

Kommentarer
Postat av: annika

jag vet jag e bäst :P

2007-11-27 @ 11:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0