Tenta avklarad

Tentan i morse var ju en baggis.. känns dumt att man har oroat sig för den. Okej, jag ska inte säga för mycket innan jag vet resultatet.. men är jag inte godkänd kräver jag omrättning haha. Kändes alldeles för bra för underkänt det där!
Hade en seg föreläsning också idag. Riktigt svårt att hålla sig vaken med tanke på den lilla mängd sömn jag fick inatt. Sov dålig på grund av nervositet tror jag. Det var i varje fall inte på grund av att jag pluggade.. blev inte mycket av det.
Nu har jag sovit i mer än en timme och är redo för skräckfilmkväll hos Frida. Men först ska jag äta fiskgratäng..
Sett fram emot min fisk hela dagen haha. Lyckas jag kommer jag bli mycket stolt över mig själv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0