Tenta

Har ju tjatat om att jag borde plugga till vår tenta på fredag. Nu börjar det verkligen närma sig och jag måste ju säga att just nu känns det ganska hopplöst. Men jag ska intensivplugga ikväll och hela morgondagen.. Har ju alltid funkat förr :P Men antar att om jag inte klarar den här tentan så har jag blivit överbevisad. Då ska jag skärpa till mig!!
Har suttit och pluggat i sängen nu ett tag. Det funkar inte riktigt. Efter jag har varit ute och gått med Hanna senare i eftermiddag blir det biblioteket igen. I de tysta läsesalarna måste man ju bara plugga.. finns inte så mycket att ursäkta sitt ickepluggande med där. I morgon ska jag nog dra mig till biblioteket lite tidigare också.. Känner mig smartare bara jag vistas i den byggnaden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0