Tentafestande

Blev härlig middag på Royal thai i stan igår. Bra förslag av Hanna att gå dit. Lite annorlunda restaurang.. man får plocka sin mat rå och sen titta på när kocken tillagar den. Gott gott!
Mätta och glada åkte vi tillbaka till campus och förfestade med alkohol och idol hemma hos Hanna.
Lite senare drog vi vidare hem till Martina där många fler från klassen redan var. Ingen ville som jag gå till stallarna då det tydligen hände något speciellt på stenladan igår.
Jag antar att jag var lite taskig när jag sa hejdå och knallade upp till stallarna alldeles ensam haha :P Men jag tror de överlevde.
På stallarna mötte jag socionomjessica som varit där i timmar redan.. Träffade även Juls som var festglad som vanligt! Jessica och jag hade i alla fall roligt ett tag på dansgolvet men får väl säga att där var ganska dött om man jämför med hur det brukar vara. Eller så var det för att jag var trött och hade nya skor som ville krossa mina fötter ;P
Slutade i alla fall med att vi lämnade stallarna bakom oss redan vid kl 1. Kändes faktiskt skönt!
Men får säga att gårdagen var en höjdarkväll ändå!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0