The night out

Igår, tisdag, var det självklart Stallarna som stod på schemat.
Gick bort till Nicoles korridor och förfestade med samma härliga tjejer på hennes rum som sist. Hade hur roligt som helst.. Blev till och med bjudna på cookies.. Yeeeay!! Supergoda kakor bakade av någon färdig smet och glasyr som Nicoles mamma hade skickat hit från usa haha.. Lite omständigt kanske. Men det var nog lätt värt det. Mumma!
På tisdag måste jag bjuda dem på kanelbullar.. Får väl se vad de tycker om dem.
Drog vidare till Stallarna där vi mötte en hel del annat folk. Blev någon drink, lite posande på toaletten haha och galet dansande.. precis som förra tisdagen alltså!
Lyckades även övertala, inte så svårt visserligen, Nicole att komma hem till mig på juldagen och festa loss där :) Hon skulle ändå fira jul med släktingar i Trelleborg.. så då passar det ju bra. Ska bli sjukt roligt när Juls och hon är med och festar med alla "vanliga" vänner hemma. Vi kommer ha skitkul, det är jag övertygad om!!
Idag är det Halloween. Alla amerikaner ska ha en stor halloweenfest. Jag vill också gå!! Men nej, ikväll ska jag vara duktig och plugga. Dessutom har jag ingen kostym ;)

här kommer några av gårdagens festbilder också..
image108

       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0