Tillbaka

Kom tillbaka till Växjö i söndags kväll.. Sov hos Frida i stan då jag inte orkade åka tillbaka till Campus så sent. Roligt att ta igen lite snack med henne.
Idag hade vi en långdag med föreläsningar men jag gick bara dit en stund. Plugget till fredagens tenta kändes viktigare. Fick ju tillbaka den första tentan som inte hade gått så lysande :( Inte bra! Men eftersom halva klassen inte klarat den så känns det inte som att jag är ett hopplöst fall. Flummigare tenta får man ju leta efter..
Plugget till nästa tenta går i alla fall bättre än väntat. Ikväll gick jag till och med och satte mig för att plugga i biblioteket. Helt ensam!! Ja ett tag i alla fall, sen mötte jag Emma och vi snackade väl en hel del också. Men fick ganska mycke läst, så en bra början i alla fall. Får ju läsa ikapp de andra som pluggat i veckor nu..
I morgon blir det ergonomiövning. Ska tydligen köra runt med sjukhussängar i korridorerna ;) Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0